sobota, 11 czerwca 2016

[WAŻNE] Pytanie do wszystkich czytelników


Dzisiaj z racji tego, że mam trochę wolnego czasu uznałam, że przejrzę statystyki i muszę przyznać, że zaczynam się martwić.
Rozumiem, że serial już dawno się skończył co wiążę się także ze spadkiem wejść, komentarzy itp. Doskonale zdaję sobie z tego sprawę (tak samo pewnie jak inne Blogerki, które piszą opowiadania na podstawie Violetty i też mogą mieć ten sam problem co ja).
 Ale dobra, trudno nie o to mi w tym poście chodzi. Przychodzę tu dzisiaj do Was z kolejnym ważnym pytaniem. Chcecie drugą część pierwszego opowiadania? Kontynuacja starego opowiadania łączy się z zakończeniem nowego!
Już tłumaczę skąd takie pytanie.
Wiem, że sporo osób po zakończeniu serialu przestało pisać lub po prostu usunęło konto na Bloggerze. Jednak przeglądając dzisiaj te statystyki zauważyłam, że pod postami z pierwszego opowiadania było o wiele więcej wejść i komentarzy niż pod nowym, co według mnie świadczy między innymi o tym, że tamto opowiadanie bardziej Wam się podobało.
 ,,Maski się zmieniają ale twarze pod nimi pozostają te same,, było bardzo ważnym dla mnie opowiadaniem, to nim rozpoczęłam przygodę z tym blogiem i wiele się dzięki niemu nauczyłam.
,,Help Me Find Myself,, jest zupełnie innym opowiadaniem niż wcześniejsze więc może dlatego nie przypadło niektórym do gustu. Chciałam zrobić coś nowego, innego ale jeśli Wam się to nie podoba nie muszę tego kontynuować. Z chęcią kontynuowałabym pierwsze opowiadanie.
I na koniec najważniejsze - Wasza opinia na ten temat, szczera opinia.  O co chodzi?
Chodzi o to, że jeśli nie podoba Wam się nowe opowiadanie to to napiszcie, nie obrażę się, wręcz przeciwnie. Nie jestem osobą, która nie toleruje krytyki, uwielbiam szczerą i kulturalną krytykę, bo dzięki niej wiem co muszę zmienić a co się ludziom podoba.
Więc jeśli chcecie aby zamiast obecnego opowiadania powstałą druga część pierwszego PISZCIE!

To chyba byłoby wszystko co chciałam Wam przekazać <33
Do następnego postu, rozdziału (?), prologu (?), zamówienia ;**



~Angelo~

4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam obie historie są Cudowne ❤ moim zdaniem równie dobrze możesz pisać kontynuację tamtego opowiadania jak i pozostać przy tym ❤ Chociaż ja bardzo chciałabym przeczytać to nowe, jest takie inne i wspaniałe *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy chodzi mi o to, które aktualnie piszesz :')

      Usuń
  2. Obie historie są świetne i sama nie wiem...
    Jeśli teraz ptzerwiesz to będzie mnie męczyło ci dalej, ale znowu fajnie byłoby przeczytać ciąg dalszy tamtego... Sama nie wiem...

    Kocham ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń