wtorek, 9 czerwca 2015

LBA 01 <3

No więc nominowała mnie Julcia <3

 1. Jakie słowo najczęściej powtarzasz? 
 2. Ulubiony cytat to:
 3. Ulubiony teledysk/klip? 
 4. Wzorujesz się na jakiejś osobie? 
 5. Chciałabyś mieć inny charakter, wygląd? 
 6. Lubisz swoją szkołę? 
 7. Kolczyki vs bransoletki
 8. Najbardziej szalona rzecz jaką zrobiłaś to:
 9. Masz jakieś ulubione miejsce? 
10. Wolałabyś pisać artykuły do gazety czy robić zdjęcia do niej? 
11. Co sądzisz o moim blogu? (O tym ^^)  

Ad.1
Hmm no nie wiem, ale chyba- co nie ??- a przy pisaniu to xD

Ad.2
Mam ich baardzoo dużo, np. ,,Bądź sobą, bo inne role są już zajęte,,

Ad.3
Poza teledyskami, piosenkami z Violetty i Lodo lubię też piosenki Beyonce, Seleny Gomez i  Rihanny, nie potrafię wybrać jednej piosenki xD

Ad.4
Moim wzorem do naśladowania są przede wszystkim Tini, Lodo i Mechi, ale uwielbiam też Rugga i Jorge <3

Ad.5
Nie, lubię siebie taką jaką jestem. Chociaż gdybym mogła to może byłabym troszeczkę milsza w niektórych sytuacjach :D

Ad.6
No cóż...lubię swoją klasę, ale czy szkołę ? To już niekoniecznie xD Tak na prawdę to już chcę do gimnazjum xD

Ad.7
Uszy ponownie przebiłam niedawno, więc na tą chwilę bransoletki.

Ad.8
Hmm...Chyba założenie bloga xD

Ad.9
Mój pokój, świat bloggera <3 Ale każde miejsce gdzie są moi przyjaciele jest moim ulubionym miejscem.

Ad.10
Chciałabym robić to i to xD Nie potrafię wybrać.

Ad.11
Twój blog Misiu jest cudowny *,* 
Kocham go <3 

Jeszcze raz dziękuję za nominację, kocham cię Perełko :*

Ja nominuję :

*D.Pasquarelli
*Mechi Lambre
*Vicky Victorious

Moje pytania :

1. Ulubione zwierzę ?
2. Co sądzisz o moim blogu i czy w ogóle Ci się podoba ? (ten)
3. Gdzie byś chciała zamieszkać gdybyś miała możliwość przeprowadzenia się gdzie tylko chcesz ?
4. Masz chłopaka ?
5. Który sezon podobał Ci się najbardziej ?
6. Masz swojego idola/idoli ?
7. Kto jest Twoim ulubionym aktorem/aktorką z Violetty ?
8. Ulubiona piosenka ?
9. Czy miałaś jakiś konkretny powód by założyć bloga, czy zrobiłaś to tak o z nudów ?
10. Gdybyś mogła, to co byś zmieniła w scenariuszu Violetty ?
11. Ulubiona para z serialu ?

To na tyle xD 
Kocham, Tini :*


3 komentarze: