niedziela, 16 sierpnia 2015

                        ~POST ORGANIZACYJNY~ 

Hej, w tym poście chciałabym Wam coś powiedzieć. 

Mianowicie jutro wyjeżdżam nad morze, za pewne nie będę miała WiFi bo nawet nie biorę niestety laptopa, a na telefonie wątpię bym cokolwiek zdołała napisać.

Wracam w następny wtorek, a w środę jest mój długo wyczekiwany koncert VL więc w tym czasie za pewne nic nie pojawi na blogu. 

Co do zamówienia to zrealizuję je po powrocie. Mam na razie tylko połowę i nie zbyt wiem jak je dokończyć. Mam nadzieję że przez te krótkie wakacje uda mi się odpocząć i zrealizować Twoje zamówienie Perełko jak najlepiej i mam nadzieję że się nie gniewasz za przedłużenie publikacji Twojego zamówienia<3

Nowy rozdział pojawi się PO OPUBLIKOWANIU ZAMÓWIENIA.

Postaram się komentować Wasze posty ale nie obiecuję że mi się to uda. Jednak jak wrócę to na pewno nadrobię wszystkie zaległości <3

To chyba wszystko co chciałam Wam przekazać, jeszcze raz przepraszam za jakiekolwiek opóźnienia <3

 

Kocham, Tini ;*

Ps. Z kim widzę się na VL Kraków 26 sierpnia ? Piszcie w komentarzach Wasze miejsca (jeśli oczywiście jedziecie)

3 komentarze:

  1. Spokojnie kochana!!
    Poczekamy!
    Ja niestety nie jadę na VL. :)
    Do twojego wyjazdu przesłałabyś mi wierszyk??
    Bardzo mi na tym zależy!!
    Kocham!! <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie martw Myszko ♥
    Wszystko rozumiem ♥
    Niestety nie jadę na Violetta Live a mieszkam tylko 30 minut od Krakowa :c
    Jak pech to pech :'(

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa!!!
    ja jade!
    nie możliwe!
    26 Krakow mjejsce trybuny A20 albo 19 rzad 2!!!!
    musimy sje spotkac!!!!

    OdpowiedzUsuń