piątek, 20 listopada 2015

                     ~ POST ORGANIZACYJNY ~ 

Jeśli jesteś stałym czytelnikiem mojego bloga to koniecznie przeczytaj ten post!!!!

 Hej Perełki, dzisiaj przychodzę do Was nie z rozdziałem nie jest to też kolejna część zamówienia tylko jak sama nazwa mówi jest to post organizacyjny. 
 Pewnie zdążyliście zauważyć że ostatnio nie jestem zbytnio na bieżąco z komentowaniem Waszych blogów, swój z resztą niestety ale też zaniedbałam.

 Powód jest prosty : szkoła -,-
Mam do poprawienia trzy kartkówki i dwa sprawdziany do napisania z przedmiotów z których nie powiem nie jestem najlepsza, w skrócie nie ogarniam ich xD
Do puki nie poprawię ocen i ogólnie nie ogarnę tego wszystkiego, posty na blogu będą pojawiać się bardzo rzadko.
Postaram się do końca tego weekendu napisać nowy rozdział i go opublikować jak najszybciej będę mogła. 
Jeśli chodzi o zamówienia to mam nie najlepszą wiadomość- wszystkie zamówienia które przyjęłam niestety opublikuje później niż zamierzałam na początku. Na razie pojawiać się będą na blogu tylko i wyłącznie rozdziały, ponieważ chciałabym zakończyć tę historię do końca tego roku by później na spokojnie zrealizować wszystkie Wasze zamówienia. Oczywiście możecie nadal składać zamówienia ale zrealizowane będą dopiero PO SKOŃCZENIU OPOWIADANIA. Szczerze ? Nie podoba mi się ten pomysł ale w ten sposób będę miała więcej czasu na naukę bo pisanie rozdziałów idzie mi szybciej (praktycznie każdy rozdział do końca jest już w mojej głowie) nie to co z zamówieniami których nie potrafię obecnie napisać za co BARDZO WAS PRZEPRASZAM <33

 Na koniec mam wielką prośbę do WAS. Ostatnio zauważyłam że spada liczba komentarzy. Wiem, wszyscy teraz o tym piszą na blogach i ja doskonale rozumiem że szkoła dobija nie tylko mnie ale bardzo proszę Ciebie Drogi Czytelniku który właśnie czytasz ten post - SKOMENTUJ GO.
Nie chodzi mi o stałe komentowanie moich postów, ponieważ wiem ze jest to bardzo trudne w roku szkolnym, tylko o to żebyś skomentował TEN POST. Dlaczego ? Ponieważ chciałabym zobaczyć ile osób jeszcze czyta moje wypociny, czy jest sens w tym co robię i czy mam dla kogo to jeszcze robić.
Więc bardzo Cię proszę zrób to dla mnie ( i dla siebie jeśli chcesz nadal czytać nowe posty na moim blogu) bo chcę zobaczyć ile osób jeszcze to czyta (przypominam że w ankiecie oddało głos na - tak, 16 osób).
Możemy się tak umówić ? Może być taka opcja ? Jeśli tak to proszę skomentuj nawet jednym słowem albo wstaw w komentarzu ♥ a ja będę wiedziała że jesteś moim czytelnikiem, zależy ci na tym bym pisała dalej i że mam dla kogo to robić. Nawet jeśli nie masz konta na bloggerze to skomentuj jako Anonimek to dla mnie żaden problem, a wręcz przeciwnie bardzo mnie to ucieszy ;*

To wszystko co chciałam Wam przekazać, do następnego posta który postaram się dodać jak najszybciej! <333

Kocham, Tini ;*

7 komentarzy:

  1. Każdy ma szkołę i wszystko roumiem.
    Sama w następnym tygoddniu mam kartkówkę z angielskiego, informatyki, sprawdzian z biologii, fizyki i geografii i muszę nauczyć się wiersza na pamięć i opowiadać, a do tego dochodzi praca domowa -,-
    Nawet jak na mnie to zbyt dużo.
    Mam nadzieję, że nie skończysz z pisaniem, bo masz ogromny talent i szczerze to Cię podziwiam :))
    Nie spiesz się, w tej chwili, a nawet zawsze najważniejsze jest twoje dobro i oceny (przynajmniej dla mnie rodzice pozwolili pod warunkiem niezaniedbania nauki)

    Kocham! ♥♥♥

    PS. Wiem, że byłaś konwersacją zainteresowana, ale niestety się nie odbędzie, ale za to pojawi się One Shot :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Loffki Kaczuszko ♡

    OdpowiedzUsuń