wtorek, 15 marca 2016

LBA <33


Zostałam nominowana przez Alexys za co bardzo dziękuję Kochana! ;*


1. Miałaś jakiś specjalny cel, aby założyć bloga?

Szczerze? Nie. Bloga załorzyłam spontanicznie i nigdy nie pomyślałabym o tym, że komuś się to co piszę spodoba xD


2. Do jakich fandomów należysz?


Tinistas, Mechistas, Ruggeristas, Lodofanaticas, Jorgistas, V-lovers, Molfeistas 
Po za tym lubię piosenki Justina Biebera (ale za nim samym nie przepadam xD), Seleny Gomez i kocham rap *,*


3. Shippujesz kogoś?

Nie xD

4. Wspomnienie z dzieciństwa.

Hmmm ogólnie samo moje dzieciństwo było bardzo ciekawe xD Nie wiem pierwsze wspomnienie to chyba jak w wieku 5-6 lat wkręciłam sobie nogę w koło od roweru xD Brawo ja! :"D

 
5. Ile miałaś lat jak założyłaś bloga?

Było to jakieś niecałe dwa lata temu więc ok. 12 lat xD

 
6. Masz swojego Celebrity Crush albo chłopaka?

Chłopaka na szczęście już nie mam :"D
Crush ? Dynamiczny Duet *,* (dla tych co nie wiedzą - Jorge i Rugg *,*)

 
7. Dramaty czy komedie?

To zależy xD Kocham komedie, ale tylko takie ,,sensowne,, albo typu ,,Straszny Film,, czy ,,Włatcy Móch,, :"D 
A dramaty też czasem lubię obejrzeć. 

 
8. Co myślisz o ludziach zajmujących się zjawiskami paranormalnymi? Chciałabyś tam pracować?

Hmmm w sumie nigdy nie miałam okazji się nad tym zastanawiać. Myślę że nie mogłabym tam pracować, a o takich ludziach w sumie no nie wiem. Nie miałam okazji spotkać się z taką osobą osobiście więc nie mogę się na ten temat zbytnio wypowiedzieć xD

 
9. Znienawidzony przedmiot?

Proste! - matematyka, fizyka i geografia -,-
 
 10. Jest jakaś piosenka, która wywołuje u Ciebie łzy wzruszenia?

Chyba nie. Ja z reguły jestem osobą, która rzadko płacze na filmach, piosenkach itp i ogólnie w życiu. To nie znaczy, że jestem jakąś optymistką. Ja po prostu nie płaczę, bo nie potrafię xD Za to często łapię mega doła :"D

 11. No i standardowe. Jak oceniasz ten blog? Co zmienić, aby było lepiej?

 
Jest cudowny *,* 
Nie zmieniaj nic - no może poza tym żeby była w końcu Fedemilka *,*

Mam nadzieję, że odpowiedzi na te pytania jakoś pomogły Wam bliżej mnie poznać :)
Jeśli chodzi o moje nominację to nominuję - Pingwinek Jula, Alexys, Blanca i Lara Blanko.

PYTANIA :

1. Ulubiona para z serialu ? Najgorsza para z serialu ?
2. Czego się najbardziej boisz?
3. Jakie jest Twoje największe marzenie?
4. Gdybyś mogła mieć dwie super moce to jakie by to były?
5. Idealne miejsce na randkę?
6. Ulubiony serial/film ?
7. Twoja wada? Twoja zaleta?
8. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
9.  Masz chłopaka?
10.  Ulubiona potrawa/deser/kuchnia ?
11. No i standardowo - co myślisz o moim blogu ? <33


I standardowo piosenka. Tym razem jest ona po polsku i opowiada o miłości - nieszczęśliwej miłości.
Obecnie jest to piosenka, którą potrafię słuchać godzinami *,*


 ~Angelo~
 

3 komentarze:

  1. Świetne odpowiedzi! Dziękuję, za nominację. <3
    Odpowiedzi pewnie pod rozdziałem będą. =D
    Ja to w sumie miałam taki czas, że z byle powodu płakałam, ale jakoś to się zmieniło. Chyba że naprawdę coś się dzieje :D
    Czekam na rozdzialik! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dzisiaj rozdział? Proszę o odp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno rozdział nie pojawi się w tym tygodniu ze względu na szkołę -,-
      Najprawdopodobniej pojawi się w przyszłym tygodniu, pozdrawiam

      ~Angelo~

      Usuń