piątek, 15 kwietnia 2016

~POST ORGANIZACYJNY~

JESTEŚ STAŁYM CZYTELNIKIEM? KONIECZNIE SKOMENTUJ TEN POST!

Witam Was w tym ważnym poście. Nie będę przedłużać tylko od razu przejdę do rzeczy i przedstawie Wam kilka moich propozycji co dalej będzie z tym blogiem. Zapraszam do czytania ;*

- planuję zrobić kilka postów o listach, które wysłał Federico do Ludmily. Może dwa bądź trzy posty a w nich maksymalnie pięć listów. Jednak nie jestem tego pewna, wydaję mi się że będzie to trochę nudne jak ciągle będzie pisane jak on bardzo za nią tęskni. Przemyślę to jeszcze.

- drugie opowiadanie. Jednak nie wiem jakie, kiedy bym je zaczęła, ile będzie miało rozdziałów. Obecnie nie mam pomysłu zbytnio na nowe opowiadanie.

- kilka krótki opowiadań, coś na zasadzie paru kilko częściowych miniaturek.

- blog zostanie zmieniony na taki, na którym będę pisać wyłącznie zamówienia, bądź wymyślone przeze mnie One Shoty. 

- myślałam też czy nie zacząć pisać opowiadania z Wattpada tutaj. Jeśli tak to albo usunę książkę na Wattpadzie i zacznę ją pisać tutaj, albo będę po prostu prowadzić te same opowiadanie tutaj i na Wattpadzie, jednak te na blogu będą dłuższe.

- zastanawiałam się też czy nie zrobić jakiegoś konkursu, niestety nie mam pojęcia jakie mogłyby być nagrody, więc jeśli macie jakieś pomysły piszcie w komentarzach i czy w ogóle wzięlibyście w takim czymś udział.

- no i ostatnia opcja, zamknięcie bloga. Jednak spokojnie, nawet jak go zakończę to nie mam w planach usunięcia go. Bo niestety nie ma co ukrywać odkąd serial się skończył wejścia na bloga jak i komentarze pod postami bardzo spadły. Dlatego jeśli to czytasz,skomentuj. Wiele dla mnie znaczy każdy najmniejszy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją <33


No więc takie mam propozycję, piszcie w komentarzach które podobają Wam się najbardziej, a ja postaram się dostosować ;)
Pamiętajcie również jeśli jesteście zainteresowani konkursem to napiszcie to w komentarzu :*
Mam nadzieję, że następnym postem nie będzie post pożegnalny.

I na koniec piosenka, która od jakiegoś czasu ciągle chodzi mi po głowie, jest cudowna *,*
KOCHAM WAS BARDZO <3333

~Angelo~

8 komentarzy:

  1. Więc tak...
    Ostatnia opcja odpada, bo talent nie może się marnować.
    W sumie, jeśli nie masz pomysłu na nowe opowiadanie to kilku częściowe miniaturki jak najbardziej mi odpowiadają i chyba przy tej opcji zostaję.
    Blog z One Shotami też byłby supi, więc tak 50/50 <3 xd
    A co do konkursu to jak najbardziej tak. A co do nagród, to w razie czego napiszę na fb.
    Kc ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, i jeśli masz ochotę to opowiadanie z wattpada możesz przepisywać. ♡

      Usuń
  2. Wszystkie opcje są świetne oprócz tej ostatniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mogą być wszystkie oprócz tej najgorszej ostatniej tej nie chce

    OdpowiedzUsuń
  4. Te miniaturki są super ale też by były o Fedemile ? Szczerze ty jest wiecej osób niz myslisz

    OdpowiedzUsuń
  5. Głupio mi tutaj pisać ten komentarz. Przez tyle czasu nie komentowałam. Chryste jak się stresuję.
    na wstępie chcę przeprosić za mój brak odwiedzin. Naprawdę przepraszam.
    Bardzo fajny pomysł z przepisaniem tutaj książki z wattpada :)
    Jeżeli mogłabym prosić, to mogłabyś mi podać swój user na wtt?
    Ja jakby co jestem pinkyclifford02 :D

    I jeszcze raz BARDZO PRZEPRASZAM za to, że tyle nie komentowałam i nie wchodziłam na Twojego bloga.
    Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz mnie za nic przepraszać, wszystko rozumiem. Sama nie jestem na bieżąco z komentowaniem :)
      I nie stresuj się przecież nie piszesz do nikogo sławnego czy ważnego tylko piszesz komentarz pod moim postem XD ;**

      Tutaj masz moją nazwę - xAngeloxx

      Pozdrawiam ;**
      ~Angelo~

      Usuń