czwartek, 28 kwietnia 2016

         ~ZMIANY, ZMIANY I JESZCZE RAZ ZMIANY~


Niestety nie jest to kolejny post, jednak uznałam że zanim jakiegokolwiek dodam najpierw napiszę post organizacyjny. Tak jak widzicie w nagłówku na blogu pojawią się zmiany.
Otóż uznałam że blog będzie dalej działał ale w formie zamówień. Będą też pojawiały się OS-y wymyślone przeze mnie. Zakładka - Zamówienia- została ponownie otwarta i zmieniona, więc zapraszam do składania zamówień. Wcześniejsze zamówienia  niestety nie zostań zrealizowane, za to nowe już tak. 
Planuje także dodać kilka postów tak jak wspominałam we wcześniejszym poście z listami Federico do Ludmily. Jednak zobaczę jeszcze jak mi wyjdą i wtedy pomyślę czy je dodać. 
Od razu jednak mówię, że posty na blogu będą dodawane przez jakiś czas rzadziej niż to było kiedyś, ponieważ mam tak na prawdę ostatni miesiąc na poprawienie czegokolwiek (w maju są u nas w szkole zielone szkoły przez co trudno będzie dostać jakiegoś nauczyciela, a w czerwcu konsultacji połowy nie ma). 
Waham się jeszcze nad zrobieniem konkursu, ale nadal nie mam zbytnio pomysłu na nagrody więc jeśli macie jeszcze jakiekolwiek propozycje śmiało piszcie w komentarzach będę bardzo wdzięczna ;)

To chyba wszystko co chciałam Wam przekazać <33
Do następnego ;**


~Angelo~

1 komentarz:

  1. Nawet nie wiesz, jak mi ulżyło, że nie zamykasz
    Kocham ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń