czwartek, 5 maja 2016

004 One Shot ~ Fedemila cz. I


Jak zwykle wieczorem, gdy skończyła lekcje i inne ważne sprawy, usiadła wygodnie na swoim dużym łóżku, a na kolana wzięła laptopa którego po chwili uruchomiła. Weszła na swój ulubiony serwis społecznościowy, uwielbiała poznawać tam nowych ludzi. W większości byli to napaleni zboczeńcy jednak zdarzały się także wyjątki.
Ludmila Ferro (gdyż tak miała na imię) nie należała do najpopularniejszych osób w swojej szkole, przyjaźniła się tylko z Violettą Pasquarelli i Leonem Verdasem. Czasem jeszcze rozmawiała z bratem brunetki - Federico, jednak nie utrzymują bliższych kontaktów. Chłopak należy do tak zwanej elity szkoły, jest kapitanem szkolnej drużyny futbolowej. Blondynka znała go od dziecka. Zawsze gdy przychodziła do Violetty on też tam był. Na początku w ogóle się nim nie interesowała, wręcz przeciwnie nienawidzili się. Później ich kontakty wraz z wiekiem zaczęły stawać się normalne, przez jakiś czas byli nawet przyjaciółmi. Wszystko jednak się skończyło gdy na jednej z imprez oboje upili się, a później w łazience zaczęli się całować. Na drugi dzień chłopak udawał, że nic się nie stało więc blondynka również nie przypominała mu o wydarzeniu minionego dnia. Z kolejnymi dniami uczucia dziewczyny stawały się coraz silniejsze. Wiedziała, że nic nie znaczy dla chłopaka dlatego postanowiła nie wspominać więcej o sytuacji w klubie. Nikomu o tym nie mówiła, nawet Violetta nie wiedziała dlaczego jej brat i jej najlepsza przyjaciółka nagle urwali kontakt. 

Jedna nowa prośba o dołączenie do Twoich kontaktów!- z rozmyśleń wyrwał ją dźwięk nowej wiadomości, bez dłuższego zastanawiania się nacisnęła Akceptuj z nadzieją na poznanie kogoś normalnego. 

@żelowa_grzyweczka - Cześć ;**- zaśmiała się na widok nazwy, jak mogła się domyślić, chłopaka.

@blond_myszka - No hejka :)

@żelowa_grzyweczka - Czemu myszka? :))

@blond_myszka- A czemu nie? :)) Powiedz, znamy się już?

@żelowa_grzyweczka- Nie wydaję mi się ;)

@blond_myszka- Nie jesteś jakimś napalonym zboczeńcem, który myśli tylko o jednym prawda? :)

@żelowa_grzyweczka- Skąd wiedziałaś ? :(- zaśmiała się. Już wiedziała, że na pewno się dogadają. 

@blond_myszka- Przeczucie :)

@żelowa_grzyweczka- A ty ? Nie jesteś jakąś tanią dziwką prawda?

@blond_myszka- Nie, nie jestem :)

@żelowa_grzyweczka- No to się cieszę :*

@blond_myszka- Skąd jesteś ? :))

@żelowa_grzyweczka- A co chcesz mnie odwiedzić ? 

@blond_myszka- Może kiedyś :))

@żelowa_grzyweczka- Jestem z Włoch, a dokładniej z Neapolu a ty?- nie mogła w to uwierzyć. Zawsze poznawała ludzi z różnych zakątków świata. Pierwszy raz trafiła na kogoś kto mieszka nie tylko w tym samym kraju, ale także w tym samym mieście co ona.

@blond_myszka- Ja też! O.O

@żelowa_grzyweczka- Na prawdę ? O.O 

@blond_myszka- Tak! Jak masz na imię ? Może już się znamy :))

@żelowa_grzyweczka- Jestem Federico a ty?- zachłysnęła się powietrzem, serce jej stanęło. Właśnie rozmawiała z chłopakiem z którym się całowała, z bratem jej najlepszej przyjaciółki, chłopakiem który udawał że między nimi do niczego nigdy nie doszło, z chłopakiem do którego czuła coś więcej niż przyjaźń. 

@żelowa_grzyweczka- Halo? Jesteś ? 

@żelowa_grzyweczka- Myszko ? :((

@żelowa_grzyweczka - Powiedziałem coś nie tak? :(

@żelowa_grzyweczka- Powiedz mi chociaż jak masz na imię :((


Użytkownik @blond_myszka wylogował się.



Hejka!
Dzisiaj przychodzę do Was z OS-em którego dodałam już wczoraj
jednak coś się zepsuło i musiałam napisać go jeszcze raz :(
Tak więc zamierzam zrobić z 10 części tego OS-a, będzie to takie 
mini nowe opowiadanie. 
Ta część jest dość krótka ale o to mi właśnie chodziło.

Zapraszam również do składania zamówień w specjalnej zakładce. 
Jeśli to czytasz to zostaw po sobie ślad, każdy nawet najkrótszy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego pisania <333


Czy tylko ja zakochałam się w tej piosence ?? ^.^

~Angelo~ 
 

1 komentarz: