czwartek, 9 lipca 2015

Post Organizacyjny

Hej jest tu w ogóle jeszcze ktoś ? Jeśli już tu wszedłeś to przeczytaj tą notkę do końca a znajdziesz odpowiedzi na chyba wszystkie pytania dotyczące tego bloga.
 Jak pewnie zdążyliście zauważyć długo mnie tutaj nie było. Spokojnie, nie odchodzę, jeszcze będziecie musieli się ze mną pomęczyć xD 
Ale zacznijmy od początku.
Rozdział udało mi się napisać już dawno,ale ,,kochanemu bloggerowi,, chyba się on nie spodobał i postanowił go usunąć -,-
Potem ostatni tydzień szkoły, poprawa ocen itp, później zakończenie roku i nie miałam za bardzo kiedy go napisać jeszcze raz. Po za tym dzień po zakończeniu roku szkolnego wyjechałam z rodzicami nad morze i wróciłam wczoraj w środku nocy.
A pewnie wiecie jak to jest w tych ośrodkach wczasowych. Zero wifi, a jakby nawet było to wątpię w to że napisałabym rozdział na telefonie, bo laptopa nie wzięłam.
 Przepraszam za tak długą nieobecność tutaj, jak i na Waszych blogach.
Bardzo Was przepraszam i postaram się jak najszybciej nadrobić zaległości. Mam nadzieję że mi wybaczycie ;)
Szósty rozdział postaram się, nie co ja mówię! Musi się pojawić jutro lub najpóźniej w sobotę rano- po południu.

Pewnie zdążyliście też zauważyć że nie ma zakładki ,,Zapytaj mnie!,, a to jest ZNOWU sprawka ,,mojego ukochanego bloggera,, który jak widać lubi usuwać rzeczy z mojego bloga -,-

To chyba wszystko co chciałam Wam wyjaśnić.
Do następnego rozdziału :)
Kocham, Tini <3

6 komentarzy:

  1. Ja tu jestem!!
    Wiem, że nie komentowałam ostatnio, ale zaczęłam czytać nowe blogi i musiałam nadrobić.
    O tym blogu oczywiście nie zapomniałam!
    Spokojnie! Poczekam na rozdział!
    Kocham <333

    PS. U mnie już beznadziejna 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joł <3
    To ja - dawna Julka Doman ;***
    JA NIE ZAPOMNIALAM I NIE ZAPOMNE!!!!!!!
    Nic sie nie stalo :) Czekam na rozdzial :))))
    Kocham <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem ♥
    I z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na rozdział! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, już myślałam, że skończyłaś z pisaniem. :D Czekam na rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam kocie czekam!
    Zapraszam do mnie!
    Kc <3

    OdpowiedzUsuń