niedziela, 26 lipca 2015

Urodzinki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No więc witam Was w tym ważnym dniu - 26.07 czyli urodzinki tego bloga <3

Na tym blogu męczycie się już ze mną równo 2 miesiące xD

Nie mogę uwierzyć że to tak szybko minęło, niedawno jeszcze zakładałam bloga a tu już proszę bardzo minęły dwa miesiące. 

Pierwszy raz mam okazję pisać taki post, chociaż na bloggerze jestem już jakieś niecałe dwa lata to nigdy nie pisałam takich postów i nie bardzo wiem jak to zacząć xD 

No więc...

liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu - 2791

łączna liczba wyświetleń - 4971...

ODBIORCY :

Polska - 887

Niemcy - 9

Stany Zjednoczone - 4

komentarze - 110

posty (opublikowane) - 14

obserwatorzy - 10

Nie wiem czy powinno tu znaleźć się coś jeszcze, ale myślę że wszystko co ważne zostało tu umieszczone :)

Chciałam Wam jeszcze bardzo ale to bardzo podziękować że jesteście ze mną, czytacie te moje bzdury, komentujecie, obserwujecie.

Dziękuję wszystkim czytelnikom tym komentującym i tym nie komentującym. Wszystkim anonimkom i bloggerowiczom. 

Ale najbardziej chciałabym podziękować kilku osóbkom które obserwują i zawsze komentują moje bzdury (kolejność nie ma znaczenia) :

D. Pasquarelli, Vicky Victorious, Martyna Martinaa, V-lovers kl, Dolor., Laura Lynch, Jula Blanca Lambre, Mechita Lambre, Ludmila Ferro, care pasquarelli, Riczi XD, Maybe you, Mechiś Lambre, Mechi Lambre i oczywiście mojej kochanej Juluuś <3

Kochana chciałbym Cię oficjalnie pożegnać, bo jak już wszyscy wiemy postanowiłaś zrobić sobie przerwę, mam nadzieję że KRÓTKĄ przerwę od bloggera. Będę za tobą bardzo tęsknić i za Twoimi cudownymi opowiadaniami. Wiedz że jeśli tylko będziesz potrzebowała wsparcia czy czegokolwiek innego to ZAWSZE możesz na mnie liczyć. Z resztą wydaję mi się że nie tylko na mnie, ale i na wszystkich Twoich fanów bo wszyscy BARDZO CIĘ KOCHAMY I BĘDZIEMY STRASZNIE ZA TOBĄ TĘSKNIĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥

To chyba wszystko co chciałam Wam przekazać, dziękuję że jesteście ze mną przez ten cały czas KOCHAM WAS!!!!!!!! ♥♥♥♥♥

A jeśli chodzi o sprawy organizacyjne to jakoś w tym tygodniu na blogu pojawi się trzecia część OSa.

KOCHAM, TINI :*

4 komentarze:

  1. Po pierwsze: To nie są bzdury -.-
    Po drugie: Nie masz za co dziękować :*
    Po trzecie: Gratulacje!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie! ♡
    Nie masz mi za co Dziękować !!!
    Również będę tęsknić :'(
    Przyszłam napisać ostatni komentarz... (przynajmniej na dłuższą chwilę)
    Może czasami będę wpadać na blogi. .. może czasem skomentuje z anonima... Jeszcze tego nie wiem...
    Pamiętaj! Kocham Cię ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie masz za co dziękować!
    To ja Tobie dziękuje!!
    Za te świetne opowiadania, za to, że jesteś!
    Za wszystko!
    2 miesiące! Jak u mnie! *.*
    Różnica chyba 5 dni.
    Czekam na OS!
    Kocham!! <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Po co nam dziękujesz?
    to ja tobie dziękuję że jesteś piszesz <3!
    za wszystko!
    Za cudne 2 miesiące!
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń